Wake Up SCARE Prank on Best Friend! (HILARIOUS)

10 Th08, 2019
195 359 lượt xem

Charc: viworld.info
Me
Instagram - instagram.com/poudii/?hl=en
Thumbnail by: viworld.info/player/ezIgn3jjiGhzHvWqiP-VRw
Featuring:
Ty - viworld.info/player/FLltWZS6WoVEQSPU6HI13w
Tweezy - viworld.info/player/ln0ZPfYJSxbNC5_QgU_s6w
Silly T.O - viworld.info/player/C0EqGE8BZk63tvdsV4S1Jw
Dooley - viworld.info/player/iX9Y8V50jqOr1_DCUMN3_w

NHẬN XÉT
  • THIS NEEDS TO HIT 1M Views!!!! 15,000 likes and i'll prank another one of my friends!!

    PoudiiPoudiiNăm trước
    • What is the intro music????

      ChampagneJChampagneJNăm trước
    • ur welcome: viworld.info/rock/video/jm9ptJO3mWmfqok.html

      Zion RetimanaZion RetimanaNăm trước
    • Pranks garbage

      SG27SG27Năm trước
    • Do the 10,000 calorie challenge

      Jermaine JohnsonJermaine JohnsonNăm trước
    • @Zhivargo Thompson hi cute do you have a girlfriend can l be your girlfriend now

      Courtney WatkinsCourtney WatkinsNăm trước
  • Dooley woke up halfway in a closet thinking he was goin to jail 😂😂😂😂

    Franco BradshawFranco Bradshaw3 tháng trước
  • Dorime🙏

    kang kameramankang kameraman4 tháng trước
  • How tf can you put 7 fucking ads in one 10 minute video? Wtf

    robscherobsche5 tháng trước
  • "Bruh you know Charc not up" "...yeah... good point" "You know Charc not up. Charc don't wake up til 12 or..." 😭 Ty killed me with that

    i Mr. Jetpacksi Mr. Jetpacks5 tháng trước
  • I need the link to your intro... it's too lit even though I can't understand what she's saying

    i Mr. Jetpacksi Mr. Jetpacks5 tháng trước
  • This video is wack lol

    KING_GODLY _TVKING_GODLY _TV6 tháng trước
  • does anybody know the song that poudii uses for his outro?

    NEO LUSTNEO LUST7 tháng trước
  • A man is sleeping in Charcs closet. Is I dreaming???? 🤣🤣🤣

    Love AwayzLove Awayz9 tháng trước
  • I love your Channel new fav youtuber

    BrycelolBrycelol9 tháng trước
  • Is Dooley and charc related

    ProdBy. TigerProdBy. Tiger10 tháng trước
  • 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

    MeeshaveliMeeshaveli10 tháng trước
  • This was trash

    Beardiful BullyBeardiful Bully10 tháng trước
  • This was a fail lol need to do it in the middle of the night at 3 am

    Jalen BradyJalen Brady11 tháng trước
  • Dude you have to do this prank viworld.info/rock/video/k4mllWu7t52YrYk.html

    Yellow corn CorncornYellow corn Corncorn11 tháng trước
  • Poudii you are amazing 😉 I love your sense of humor! The sky is only the view, not the limit💯

    Lisa WashingtonLisa Washington11 tháng trước
  • Now this is what I’m looking for

    Just PhotosJust Photos11 tháng trước
  • Aye poudi what’s ya theme song name?

    Prince CharmingPrince CharmingNăm trước
  • Brooo the fuck kind of prank is this🤦‍♂️‼️shit wack yaaa niggas should’ve done it at night like at 1-4 or soooo🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️wack as prank

    ANT_3LANT_3LNăm trước
  • Me: Clicks on poudii video Poudii video: DO YOU KNOOOW WE COULD NEVER DIE!!!!!

    GoatzSoFlyGoatzSoFlyNăm trước
  • Why didn’t y’all do this at night and make it scary

    RealOne1RealOne1Năm trước
  • What a damn failed nigga came with 12 sound

    Brandon ShokaBrandon ShokaNăm trước
  • that rock music edits be havinn me deaadd 😭

    rip to all my guysrip to all my guysNăm trước
  • End of the video what song is that

    Nave AF1Nave AF1Năm trước
  • 7:45 why Dooley in the video 😂😂😂

    vloasvloasNăm trước
  • Not tryna be racist but why black people always think "oh shit feds" or like "I thought I was going jail"? Unless they guilty lol

    iLLvZNiLLvZNNăm trước
  • Poudi: “I’m not a morning person guys... 😃😃😃😃😃”

    trevor larenztrevor larenzNăm trước
  • That blow horn ruined the entire prank !

    Silve RSilve RNăm trước
  • This was lame

    Premium PetePremium PeteNăm trước
  • This was not it

    Joggens 2xJoggens 2xNăm trước
  • POUDII PLEASE DO A SWAT PRANK... GET SOME PPL TO DRESS LIKE SWAT AND RAID ONE OF THE HOMIES CRIB... MAKE IT REAL AS POSSIBLE ON SOME PUNKED SHIT

    R MacR MacNăm trước
  • That was NOT funny

    RubiconRubiconNăm trước
  • Intro song

    Jaden 1.kJaden 1.kNăm trước
  • That prank was super wack

    Blankman J5Blankman J5Năm trước
  • Oh soooooo we just gone act like that guy wasn’t sleep in the closet door 🚪❗️❗️❗️❗️

    Lexiaa ForeverLexiaa ForeverNăm trước
    • Lexiaa Forever it be like that

      Slade VaughnSlade VaughnNăm trước
  • Yoooo

    O.G FlowO.G FlowNăm trước
  • Poudi the annoying friend 😂😂

    Sicily MoneéSicily MoneéNăm trước
  • 2:46 wtf was that

    SomeRandomSomeRandomNăm trước
  • Now cmon Poudi, warn us headphone users before u use ear rape music🤦🏾‍♂️😂

    Amdy BodianAmdy BodianNăm trước
  • He was just confused😂

    VincentVincentNăm trước
  • For some reason I was whispering to

    EG _nazzyEG _nazzyNăm trước
  • how the fuck you thought the feds came

    Isaiah 2xIsaiah 2xNăm trước
  • Poudii sleeping* In his sleep*: imma prank charc

    Abdi JamaAbdi JamaNăm trước
  • Should do this to ddg at like 4 am when he moves in his mansion

    thomas getterthomas getterNăm trước
  • What's the intro song called

    Alarice GilcreaseAlarice GilcreaseNăm trước
  • Why the dude sleeping in the closet? 😂😂

    Bad Gyal🙏🏾Bad Gyal🙏🏾Năm trước
  • Intro song?

    charles muhammadcharles muhammadNăm trước
  • Wata shit reaction

    Isis TeaukuraIsis TeaukuraNăm trước
  • Its hard for yall to wake up at 8 that's tuff I wake up at 6 to get ready for school 😂😂🥴🥴🥴

    denzel adjeidenzel adjeiNăm trước
  • what’s the intro song

    MeerMoneyMeerMoneyNăm trước
  • What’s the background music?

    SnagHimKovanSnagHimKovanNăm trước
  • Poudii: *warning headphone user* Me: *Lowers the volume fast asf *

    Eddie torresEddie torresNăm trước
  • Nigga look like jacques lil brother

    FNL REDDFNL REDDNăm trước
  • You deserve way more subscribers and comments.

    Moise PicardMoise PicardNăm trước
  • Should’ve did it late at night

    KKboldKKboldNăm trước
  • Wasn't funny but I still fuck wit chu

    Laonce VLaonce VNăm trước
  • Weak

    SoySauce TYUSoySauce TYUNăm trước
  • The suspense 😫

    Khaleel St louisKhaleel St louisNăm trước
  • That prank needed to be longer mann smh

    Junior UwadiaJunior UwadiaNăm trước
  • Intro song ?

    GustavoGustavoNăm trước
  • Fuck off ddg gang

    Layi KevinLayi KevinNăm trước
  • 2:06 lmfao

    Duuble SGDuuble SGNăm trước
  • What’s that intro song?

    BuilkinBuilkinNăm trước
  • Got that boy douli funny

    TheKidRodTheKidRodNăm trước
  • Dear Poudii, how the fuck you gonna drop this bap ass shit and then go ghost

    JAHruleJAHruleNăm trước
  • Poudii should do a chick fil a vs Popeyes sammich

    hmaniak99hmaniak99Năm trước
  • Poudi yall niggas always talkin about "dj ghost💯" if u dont reach out to yo followers about how my nigga ghost bin missing u banned from sayin that shit. Nobody puttin this news out.

    Riq GRiq GNăm trước
  • Soon as I seen earphone user warning I cut my shit down 😂💀

    NGUNGUNăm trước
  • I Kno I'm not trippin is that Dooley

    Tyree MackallTyree MackallNăm trước
  • Woah

    MPHGMPHGNăm trước
  • @poudii what’s the song at the end????

    ZppersZppersNăm trước
  • @poudii what’s the song at the end????

    ZppersZppersNăm trước
  • 😂😂😂😂😂😂 stomach hurts v from laughing so hard LMAO his reaction just looking around

    Ashley LeongAshley LeongNăm trước
  • POUDII one liner jokes LMAO. Soooo underrated OMG . POUDII is awesome . People sleep on real ass ytubers I swear

    Ashley LeongAshley LeongNăm trước
  • Keep it hot this shit dead 💨 not even funny

    Ten Oh OneTen Oh OneNăm trước
  • @poudii please tell us the song at the end

    Gay TieheadGay TieheadNăm trước
  • What’s the song at 10:13?????😭

    ZppersZppersNăm trước
  • If this is gray your gay 😭 👇🏽Support me to 🧡

    RedBone LaviaRedBone LaviaNăm trước
  • Does anybody know the name of the song when the video first start playing?

    KobeKobeNăm trước
  • Okay with the lit come back bangersss I feel ittt

    YaYaYaYaNăm trước
  • Poudii finally hit a mill!??

    Dee StaySchemingDee StaySchemingNăm trước
  • That shit was ass

    Randy ShmoneyRandy ShmoneyNăm trước
  • dooley on the floor got me SCREAMING🤣🤣🤣

    fatuma mohamudfatuma mohamudNăm trước
  • Do another gay hip hop with ty and charc # PAUSE

    JRM_swaggy 2xJRM_swaggy 2xNăm trước
  • 😄😄😄this shit was funny asf

    iamkentrrizeiamkentrrizeNăm trước
  • i'm so glad i don't get recoomened any off DDG ppl's channels .

    Real ThaMaskRapperReal ThaMaskRapperNăm trước
  • this is the worst prank I’ve ever seen I would rather watch fake pranks at this rate...

    Steven VloneSteven VloneNăm trước
  • Bro what’s the instrumental song in the beginning

    RainyHOFRainyHOFNăm trước
  • What's ur intro song sounds hard

    Dr. Solo2.ODr. Solo2.ONăm trước
  • this poudii funny ash frfr, can someone watch my new video tho

    Midaz Da KiddMidaz Da KiddNăm trước
  • That prank was trash

    SANDRA McculloughSANDRA McculloughNăm trước
  • He woke up in the closet 😂😂😂

    keke bkeke bNăm trước
  • I'm still tryna know that song at 1:31

    Its RexqaIts RexqaNăm trước
  • the delivery was trash

    DZA موديوDZA موديوNăm trước
  • Just realized that’s tweezy 😭

    Malik MansonMalik MansonNăm trước
  • Hey. You sleep. Duh nigga 😭😭😭😭

    Malik MansonMalik MansonNăm trước
  • you need to pretend to rob your friends with balis and gloves and fake guns and try get police in the video to like come in the house

    Taylor BarnesTaylor BarnesNăm trước
  • Next time can you do and roadman axcent from england

    marcus dyermarcus dyerNăm trước
  • What’s the song on the background 😂 we can never die 😂🕺

    Yoo HiYoo HiNăm trước
  • What is that background song in the beginning of the video

    Its Zooz GamingIts Zooz GamingNăm trước
VIworld